onsdag 13 mars 2013

Vilka miner...

När vi döpte Melissa före jul så hade vi turen att svägerskan kunde fotografera under ceremonin. Åh så glad jag är för dem fotona nu. Även om det var december-mörkt och det mesta blev lite gult och suddigt så älskar jag allihop.

Med decemberkitet från Mollys Scrapbooking scrappade jag ett av fotona på dem 2  som inte döptes .... syrrorna med dem mest uttråkade miner man kan tänka sig. Och grejjen var att dem faktiskt inte var uttråkade utan tyckte alltihop var ganska roligt och spännande. Dock var dem lite blyga till en början. 



Helt obetalbara miner. HA HA HA. Jag blir så full i skratt varenda gång jag ser det här fotot.




Jag gillar att klippa ut saker. Det vet alla som suttit med mig och scrappat någon gång. Min kompis A brukar alltid sucka när jag tar fram saxen och börjar klippa ut dem mest mystiska saker *s*. Men jag gillar att använda papper på det sättet. Här har klockorna fått ett helt annat liv sedan dem blev urklippta och kom på 3D-kuddar.

Åh, nu blev jag sugen att scrappa fler foton från dopet!






Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...