måndag 11 mars 2013

Ny vecka, nya scrappigheter :)

Måndag och "mello-helgen" är över. Jag ska vara ärlig och säga att jag såg fram till röstningen sen gick jag till sängs. När det blev dags att amma på natten kollade jag nätet och såg vem som vunnit. Jag gillar den låten så det var väl okej. Bara inte gubbarna eller bananen vinner liksom *s*.

Hur som helst. Jag har en hel hög med alster att visa och jag måste sätta lite fart nu innan dem faller i glömska.

Idag kommer en layout jag gjorde för Mollys Scrapbooking veckorna innan jul. Här var magen stor och julen nära *s*.


En salig blandning av Pink Paislee, Crate mm.



Jag är egentligen inte så fixerad vid att chalka/färga in kanter när jag scrappar men ibland så går jag lös med den och det har jag gjort här. Tror jag hade en period kring jul faktiskt ha ha.




Tänk va jag inte saknar den där gigantiska magen. Nu har jag varit gravid färdigt för resten av mitt liv. Vi gosar med den lille killen som kom ut och det är 100 gånger bättre. Fast jag är tacksam att ha foton på magen. Än har jag en hel del gravidfoton att scrappa så ni kommer se fler layouter på temat. Känns som det kommer gå lättare att scrappa dem nu när jag fått lite distans till alltihop.

Ha en trevlig dag och hoppas ni får möjlighet att scrappa under veckan som kommer.
Balsam för själen, sannerligen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...