måndag 18 mars 2013

Vår lille Vattuman

Vi har fått ytterligare en Vattuman i huset. Den andre är så klart pappa Tobias. Dem har ju samma födelsedag ;)

Jag har vetat ända sedan jag fick det här pappret i ett Studio Calico kit att jag skulle använda det till Texas stjärnteckens-LO. Jag har gjort en stjärnteckenslayout till Mollys första året-album också. Savannah och Melissa har inte fått några ännu. Men det kanske blir det å.


Fotona har Fnyzen tagit när hon var på besök i början av februari. Lille killen som sov som en sten, ha ha.


Chipboardbokstäverna är såna man kan färga in själv med färg/mist osv. Jag valde att inte göra det här mest pga att det redan fanns så mkt färg på alla papper. Fotona är svart/vita så det kändes perfekt att ha dem ofärgade/gråa.


Här har jag markerat födelsedatumet och vart man hittar stjärntecknet på pappret. Fyndigt med alla dessa pilar av olika slag som är en sån där "poppis"-grej just nu.

Några textremsor på 3D-kuddar om Vattumännens egenskaper.

Layouten är gjord utifrån dagens skiss på SWE-bloggen. Så kika in och inspireras.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...