torsdag 7 mars 2013

PL vecka 4-5-6

Jag lovade uppföljning på Project Life och naturligtvis kommer det en sån. Det kommer fler...hela året ska dokumenteras och självklart får ni följa med.

Vecka 4 kom äntligen Texas till världen. Jag valde att inte visa det här uppslaget i bilagan på Allt om Scrap för att jag kände att fotona var lite väl privata och nakna bitvis. Men här i min egen blogg tyckte jag ändå att det var okej. Suddade dock över mitt personnr från sjukhusarmbandet ifall ni undrar varför det är svart där. 



Tycker det känns helt rätt med dem två sorters plastfickor jag valt. Man kan göra lite allt möjligt i upplägget och när jag känner för att skriva mycket så får det plats och så även stora som små foton.



Jag skrev inte det i tidigare inlägg men som ni ser så har jag valt A4:a storlek på mitt album. Det kändes mer lättarbetat och framför allt billigare än 12*12. Smidigt att ställa undan och lätt för hela familjen att bläddra i. 

Nu har jag bara några fler veckor att visa innan vi är ikapp. "Stay tuned".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken lycka, det riktigt känns i magen när man tittar på dina layouter :-) // Jessica

ScrapMyran sa...

Vilken härlig inspiration blir sugen att göra nåt liknande själv, känns som att prodjekt life är lite back to basic i scrapbookingen och så himla kul för familjen

Matilda sa...

Jättefina uppslag :)

Beccas Pysselparadis sa...

Tack för inspirationen och tipset om att köpa fotopärm och fotosidor på Clas Ohlson, har nu varit och inhandlat detta och ska påbörja PL :)

/ Rebecca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...