måndag 29 oktober 2012

Skisstolkning och vecka 24

Måndag och en ny skiss på SWE-bloggen. Det var ett tag sedan jag tolkade någon SWE-skiss men nu kände jag att det var dags. Fotona med magen i vecka 24 ska ju så klart scrappas. Jag inspirerades av den starka gröna färgen på bladen i bakgrunden av fotona och bara måste ha mer! Grön är ju en fantastisk färg om ni frågar mig *s*.































När jag skulle sy så tänkte jag först sick-sack men så hittade jag en annan spännande, vågig söm. Tyckte den va lite skoj.



Girlangen med vimplar i olika modeller kommer från Basic Greys serie Clippings. En serie som varit omåttligt populär bland kitklubbarna i USA i höst. Jag har fått olika delar ur serien från både Studio Calico och Cocoa Daisy. Stämpeln med kvinnosiluetten är så vacker tycker jag. 

/M


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...