lördag 10 november 2012

Dags att berätta nåt kul!

Som många av er säkert redan sett via Facebook men också via butikens egen webbsida och blogg så har jag fått äran att bli ny designer för en av mina absoluta favoritbutiker! Med härliga Lilo som boss kan det bara bli bra. Därför är jag oerhört stolt att kunna lägga till den här loggan i sidebaren här på bloggen.



Det här kommer bli oerhört spännande och roligt och jag är så glad att äntligen kunna dela med mig av den lilla hemligheten ;) 


/Maria

2 kommentarer:

Cath. sa...

Grattis! Vad roligt, där passar du jättebra! Kramar!

Annette sa...

Grattis!! Till TVÅ uppdrag på kort tid - vad roligt!! Hur Scrapgalen kommer att utvecklas med ny ägare vet jag ju inte, men du blir perfekt hos Mollys det inser vem som helst! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...