lördag 20 oktober 2012

Gör ett försök

Att uppdatera bloggen. Vi har nämligen bekymmer med internet här i huset. Inte alls roligt för usch va handikappad man blir.

Jag har så klart massor av saker att visa er och längtar verkligen tills jag kan visa er allt. För er som hållit span så har jag gästat Mollys Scrapbooking i oktober. Och jag har blivit så nöjd med dem alster jag gjort med kitet. Det känns så bra eftersom jag under lång tid tänkt att jag inte ens verkar veta hur man scrappar längre och tycker allt blir skit. Nu är jag istället sugen på att testa massor av nya grejjer och jag lovar....ni kommer få se allt möjligt inom en snar framtid.

Idag får ni se mitt första alster med Molly-kitet.

"The haunted house"


Ni som hängt med i bloggen tidigare vet att vi har/har haft några "gäster" här. Nu har dem lugnat sig lite men i sommar när vi bytte taket och även värmesystemet så blev det lite oroligt igen.

Jag älskar i princip allt October Afternoon gör och halloweenserien är inget undantag. Även om jag villigt erkänner att jag inte köper halloween-serier på eget bevåg. Det känns liksom som att vi inte firar det så mkt i Sverige. Men bara dagarna innan jag fick kitet så undrade Savannah om vi inte skulle ha "bus eller godis" och klä ut oss. Så det kanske är bäst den här mamman vänjer sig vid att nu är det halloween som gäller. 




Jag kladdade med mina kära dabbers över stenciler på bakgrunden. Det är så kul med dabbers tycker jag. Enkelt å smidigt.

Nu fortsätter jag fira lördagen med en sväng till Ikea ;)

/M




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...