onsdag 20 mars 2013

Gottegrisen Muffin

Mopsen Muffin är ett tokigt djur. Världens hungrigaste och en riktig gottegris. Det var alltså inte förvånande när jag hittade henne med huvudet i barnens godispåse. 

Gillar verkligen hur den här layouten blev. Enkel i härligt glada färger.

Layouten gjorde jag redan i höstas men har så klart glömt visa den här på bloggen. Har använt mig av underbara October Afternoon och serien Midway. Materialet hittar ni på Mollys Scrapbooking.

När vi ändå är inne på den här serien så kom jag på att jag även glömt visa min presentationslayout till Mollys. Jag kände mig bara tvungen att toka till det lite med hatten och brillorna *s* .



Undra om jag någonsin kommer ikapp med alla layouter från 2012 som jag inte visat här.





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...