lördag 23 juni 2012

6 månader

Melissa var 6 månader för väldigt länge sen nu. Närmare bestämt 1 år sedan. Men jag ligger lite efter med vissa layouter till hennes första året album. Och sedan en tid tillbaka har jag börjat titta igenom och ta itu med det jag tycker saknas.



En liten, liten tjej badar med pappa Tobias. Då var det varmt och skönt. Det är mer än man kan säga om den här sommaren hittills *burr*.

Inspirationen fick jag från min vän Annikas layout som ni hittar HÄR.

Jag har frossat i Sassafras Lass både papper och dekos. Och i princip allt har jag fått i ett par månadskit från Cocoa Daisy. Det var så befriande att bygga lager på lager på lager med roliga papper, stickers, sifferkort, blommor mm mm. Naturligtvis några olika stenciler och vit gesso också.


Annika hade använt silkespapper (heter det så?) på sin layout och det inspirerades jag supermycket av. Med varje kit från CD kommer det silkespapper i olika färger. Det tillhör liksom själva emballaget. Jag måste så klart spara ALLT och vid det här laget har jag papper i massa olika färger. Skönt att få använda en del av det :)

Ha en fortsatt trevlig helg allihop. Här har vi ägnat midsommarhelgen åt feber och snuva på två av barnen.

/M


1 kommentar:

pysselsandra sa...

Hej och trevlig fortsättning på midsommaren trotts att två av töserna har varit sjuk. Hoppas den vart trevlig trotts allt. Super snygg LO med masssor med härliga papper och färger!

Ha det bra kram från mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...