måndag 2 april 2012

Mer Muffin...

Den där liften jag skrev om i föregående inlägg. När jag gjort färdigt LOn här nedan så började jag om och liftade layuten som skulle bli liftad från början. Jag spårade väl ur en del här med, men den är lite mer lik i alla fall.

Ni får själva avgöra. Originalet och min lift finns i lördagens inlägg på SWE-bloggen.

lilla07anliftv13

Cute Little Muffin :) på stranden i somras. Tegelstenarna har jag målat med akrylfärg över en stencil. Älskar stenciler och har lyckats samla på mig några stycken nu även om det inte är jättemånga. Finns så mkt härliga teknikprodukter nu och jag har ännu inte sållat ut vad och hur mkt jag ska satsa på. Men om några helger får jag lite vägledning av bästa webmosterhelene och lillblomman :)

lilla07anliftv13det

Perfekt med en muffin i chipboard, eller hur? En härlig blandning av crate, mme, basic grey och studio calico :)

Ha det gott!
Här fortsätter vi med städning av garderoben och alla sängkläder.

/M

3 kommentarer:

maria sa...

Vilken liten sötnos =) Snygg Lo oxå. Hoppas allt är bra. Jag har skickat ett medelande på FB. Hoppas du kan.

Kram maria

Linda sa...

Åh så underbar!!! Både layouten och lilla gullungen! <3

Kramar

Ulrika sa...

Stort grattis till vinsten hos Scrapgalen!!! Du är så duktig!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...