onsdag 21 mars 2012

Ett kort till en Texas

Sedan jag började jobba igen så blir det en hel del kort tillverkade här. Jag har många fina arbetskamrater och dem både fyller år och skaffar barn mest hela tiden *s*.

Det här kortet gjorde jag till en arbetskamrat som precis fått en liten Texas. Kortet visades i senaste bilagan på Allt om Scrap också.






























Jag gick loss med massa härligt turkos material blandat med kraft. Kraft är himla roligt att jobba med och MMEs kollektion "Kraft fun day" är inget undantag. Zick Zack mönstren hittar man i dem flesta papperskollektioner just nu och jag precis som många andra gillar det skarpt.

Ha en fortsatt bra onsdag. Här går vi just nu varv 2 med influensan. På mig behövde det aldrig ta om för det har inte blivit bra efter första varvet ännu :) Tråkigt att vara inne när det är så skönt väder ute. Men, men.... våren är inte slut än så vi hinner nog vara ute vi å.

/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...