torsdag 22 mars 2012

Det där med maskulina färger OCH blommor...

Idag utmanar SWE-bloggen er (och oss dt:s) att göra alster i maskulina färger MED blommor. Jag tänkte först att det där är verkligen inte min grej. Men så tog jag fram Echo Parks serie Times & Seasons som jag fick i ett månadskit i höstas. Jag har verkligen inte gjort mycket med den serien även om jag tycker att den är jättefin. Det är för mörkt och dassigt för mig helt enkelt.

Men så blev jag inspirerad av mina kollegor på SWE som redan gjort utmaningen och så satt jag här vid mitt scrapbord med foton som var tagna i mörkaste januari. Så rullade det på.

lilla07anteknikv12

Och här har vi den.... En av mina veckolayouter för 2012. Jag har varit seg i starten men ändå skrivit upp för varje vecka vad vi gjort och vad som kännetecknar just den specifika veckan samt tagit foton. Nu har jag börjat scrappa undan dem veckor som varit och det är SÅÅ kul! Varför väntade jag i flera år med det här projektet? Det kommer bli roligt att titta tillbaka på layouterna sen, helt klart. Det gäller bara att hålla igång hela året.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...