tisdag 14 februari 2012

1:års kalas

För några veckor sedan fick jag ett så fint dt-kit från Sanna på Pappersbiten. Det innehöll bland annat ett par papper från Inkidos alla hjärtans serie, I do.

Så här i efterhand har jag funderat..... varför har jag inte scrappat i grått/rosa förut?

lilla07an1ar

Några detaljbilder bjuder jag på :).


Kladdat lite gesso runt fotona som inramning. Sen är det som det brukar när man håller på med gesso. Man bara fortsätter och kladdar lite till ;)


Mistade med en rosa glimmermist över en tegelväggs-stencil. Snurrblommorna har jag inte gjort själv den här gången, finns att köpa på Pappersbiten.

4 kommentarer:

Anette sa...

Så jättegulligt!

Ywonne sa...

Vilken fin 1-års Lo...grått och rosa passar jättefint ☺
Måste testa gesso snart...blir sugen, när du skriver om det.

Ha en bra
♥ Alla Hjärtnas Dag ♥

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar!! Härliga färger och fina detaljer.

Kramiz Maja

Pysselfröken sa...

Men åhhh! Verkligen supersött!
Ha en fin dag.
Kramar

Gadgeten innehöll ett fel
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...