tisdag 14 februari 2012

1:års kalas

För några veckor sedan fick jag ett så fint dt-kit från Sanna på Pappersbiten. Det innehöll bland annat ett par papper från Inkidos alla hjärtans serie, I do.

Så här i efterhand har jag funderat..... varför har jag inte scrappat i grått/rosa förut?

lilla07an1ar

Några detaljbilder bjuder jag på :).


Kladdat lite gesso runt fotona som inramning. Sen är det som det brukar när man håller på med gesso. Man bara fortsätter och kladdar lite till ;)


Mistade med en rosa glimmermist över en tegelväggs-stencil. Snurrblommorna har jag inte gjort själv den här gången, finns att köpa på Pappersbiten.

4 kommentarer:

Anette sa...

Så jättegulligt!

Ywonne sa...

Vilken fin 1-års Lo...grått och rosa passar jättefint ☺
Måste testa gesso snart...blir sugen, när du skriver om det.

Ha en bra
♥ Alla Hjärtnas Dag ♥

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar!! Härliga färger och fina detaljer.

Kramiz Maja

Pysselfröken sa...

Men åhhh! Verkligen supersött!
Ha en fin dag.
Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...