fredag 13 januari 2012

Rött, rött, rött

Fredagen den 13:e. *gaah*.

Har det hänt nåt tok hos er idag? Här har det varit en rätt galen dag på jobbet men i övrigt har det inte hänt nåt ÄN. Fast jag brukar alltid säga att lördag den 14:e är fasiken så mycket värre än fredag den 13:e.

Jag hittade en layout jag inte visat här ännu.

lilla07anextraskiss

Min "tok-fia" Savannah och en helt galet röd layout. EN TILL! Jag har gjort många röda ett tag nu och jag har skrivit det förut också. Kanske är orange på väg ut ur mitt liv... nääe, näääe tror inte det. Men ändå intressant vad som får oss att välja färger och dras till olika färger.

Den här gjorde jag på dt-träffen i S-holm med SWE-gänget utifrån en skiss. Den blev inte ett dugg lik skissen, ha, ha. Men vi hade trevligt, pratade massor och åt god mat.

/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...