onsdag 23 november 2011

Bula i pannan :(

I början av oktober. Precis bara dagen innan jag åkte på Scrapträff med Allt om Scrap-gänget lyckades vår lilla klätterapa ramla och slå sig. Det blev en rejäl bula i pannan. Och scrappande mamman fotade natruligtvis eländet (efter jag hade tröstat henne så klart) för att kunna scrappa.

lilla07anbulaipannan

Med mig till AoS träffen hade jag det här fotot och började även med layouten då. Men sen har den legat halvfärdig i scrapprummet. När så Ann-Louise utmanade oss i designteamet att använda stickade/virkade saker på våra alster så gjorde jag slag i saken och virkade några doilies och gjorde färdigt den. Läs bilagan som publicerades i söndags för att se dem andra tjejernas virkade dekos.

Mönstret till doilisarna har min vän och kollega Annika på Scrapptorget/SWE gjort och det har hon också bloggat på Scrapptorget för ett tag sedan. Här kan ni hitta det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...