torsdag 2 juni 2011

Mops

Idag är jag GLAD! Supermegajätteglad, faktiskt.

För inte så många minuter sen fick jag veta att vi kommer få en ny liten familjemedlem. Och NÄÄÄ jag är INTE gravid igen. Snart kommer en liten, tjock och alldeles underbart söt liten tjej hem till oss. Hon är av rasen Mops och vad vi ska kalla henne har vi inte bestämt ännu...eller...joo...Savannah har å det bestämdaste talat om att hon ska heta Muffin. Jag vill också det men pappan i familjen totalvägrar! :( Så vi får hålla öppet vad det blir.

Eftersom jag är före min tid har jag så klart redan gjort min första Mops-LO. Den gjordes till Magdas Scrapfeber efter Lindas ego-utmaning. Jag liftade min absoluta favorit av Lindas LOs för ANDRA gången. Fast jag blev mer nöjd med den här än min förra *s*.

lilla07anlindasegoutm

Det är den lilla knubbisen Tobias håller i som kommer flytta hem till oss. Och kanske ser hon ut som någon av tjejerna på den andra bilden när hon blir vuxen.

Nu ska här ätas lunch!
/M (en lycklig blivande mops-matte)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...