onsdag 1 juni 2011

Magdas Scrapfeber

Igår var sista dagen att lämna in alster till Magdas Scrapfebertävling. Jag som helt klart jobbar bäst under press grejjade ihop mina 4 sista LOs igår (hade gjort en halv LO av dessa dagen innan).

Och här kommer ett par av dem.

lilla07anfemstegsdikt
Den här utmaningen var en 5-stegsdikt som Annika i Magdas DT hade klurat ut. Annika som blivit en av mina nya dt-kompisar på Scrapptorget också :) . Hur som helst. Så här blev min LO med härliga Echo Park-papper. EP-pappren är såå lättscrappade. Jag älskar dem!


lilla07ansjufarger
Så kommer vi till min gamla DT-kollega på Scrapptorget, Linda. Hon dt-ar också hos Magdas :) Här har Linda hittat på att man ska använda sig av 7 olika färger och varje färg ska uppta minst 7 cm åt något håll. Jag har blandat färger hejvilt på den här och blev riktigt nöjd. 7 olika färger behöver inte bli så rörigt :)
/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...