fredag 13 maj 2011

j*kla blogger :(

Ja, nu är nog dem flesta som har blogger allmänt less tror jag.

Nu är första gången jag lyckats logga in sen igår. Och här hos mig är det 2 inlägg som försvunnit *morr*. Enligt vad man kan läsa så jobbar "dem" (vilka det nu är..) på att få tillbaka allt som försvunnit. Än hoppas jag lite på att dem lyckas men jag har ändå ställt in mig på att man nog får göra om en hel del till sist ändå.

Jag klagar inte med 2 ynka inlägg. Men jag är ju involverad i en del andra bloggar också och där finns en del att ta itu med.

Nu har jag morrat av mig en del så nu ska jag skriva nåt kul istället.

Imorgon ska jag på scrappträff. DET KOMMER BLI SÅÅ ROLIGT!
Och idag har jag scrappat 4 LOs och gjort en altrad liten sak. Det känner jag mig stolt över. Jag som brukade vara så långsam av mig har gått å blivit nära på en snabbscrappare. Meeen....det under förutsättning att jag har ett kit. Annars går det mycket saktare. Å nu har jag flera härliga kit och massor av deadlines. Inspirerande och alldeles alldeles underbart :)

Snart blir det Bonde söker fru.

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...