fredag 11 mars 2011

Söta Molly

På SWE-bloggen är det varje torsdag en teknikutmaning. Teknikutmaningar är nåt som jag kan gå igång på rejält. Tolkar man en skiss eller gör en lift så blir det ju ändå ofta med material man brukar använda. En teknikutmaning gör att jag använder saker jag aldrig tänkt på innan eller använder saker på nåt annat sätt.

Den här veckan var utmaningen att använda sig av tapet på sitt alster.

söta Molly

Som ni ser så är det samma tapet på fotot som på LOn. Vi hade nämligen en jätteful brun trävägg i vardagsrummet. Det var sån där tunn, lite klickgolvsliknande historia som jag tror va poppis på 60-70 talet eller nåt. Vi rev ner den och trodde knappt våra ögon när vi hittade den här läckra tapeten under. Den var såå effektfull när den satt på väggen. Stjärnorna ser nästan embossade ut och står upp lite lite när man känner på den.

Tyvärr var det massor av små hål efter spikarna till den fula träväggen så vi kunde så klart inte spara den men den satt ett bra tag innan vi rev bort allt och målade vitt istället. Och jag fick några bilder på Molly vid väggen.

Skynda er in på SWE och inspireras till ett eget "tapet-alster".

Kram /M

1 kommentar:

maria sa...

Den blev ju SÅ läcker!! Gillar den här färgkombon.

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...