söndag 13 mars 2011

En enkel canvas

På Scrapptorget blev vi i DT utmanade av Yoli att scrappa/måla en canvas. Våga släppa loss med färger och kladd var väll egentligen det hon menade.

Jag tycker det är roligt att kladda och måla även fast jag inte är ett dugg konstnärlig och oftast misslyckas. Och när misslyckandet är ett faktum så handlar resten av målandet åt att rädda situationen, ungefär. Trots det brukar jag nästan bli lite nöjd till slut ändå. Ja, ja...nog om det

Så här blev min tavla.

lilla07anbloggdagmars

Nu blev det inte så mycket kladd utan mer en enkel canvas som jag länge velat göra. Trots det innehåller den en hel del teknik och det var inte enkelt att få till bokstäverna. Vill ni läsa mer om exakt hur jag gjorde så kika in på torget HÄR

Kram /M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...