onsdag 23 mars 2011

En febrig Savannah

För en tid sedan fick jag hem ett sponsorpaket från ScrappTorget. Några söta stämplar från Stämpelkällan som jag tyckte jättemycket om. I samma veva sökte Stämpelkällan nya DTs. I ansökan skulle man bifoga ett kort och använda sig av deras stämplar på. Jag gör ju en del kort, men det är inte många och oftast finns det inga motivstämplar på.

Så jag skickade in en LO istället. Närmare bestämt den här:

Febrig

Och som ni redan känner till så gav den mig en gäst-DT plats i Stämpelkällans DT :D :D

Hur som helst i förra veckan visades den på Scrapptorget och nu får ni se den här också.

Jag tycker absolut man ska bevara ALLA minnen. Vare sig dem är roliga eller tråkiga. Att ha feber är ju inte skitkul direkt. Men in i albumet åker minnet av febern som 3-åring :D

tjing tjing
/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...