onsdag 23 mars 2011

Använda gångjärn

Jag har för första gången använt mig av gångjärn i grungeboard på en LO. Och jag blev så nöjd med den här som ni kanske såg i Allt om Scraps bilaga i söndags. Älskar fotot av min lilla Molly mus från midsommar förra året.

lilla07anbilagaaos20mars

"En egen väg" blev titeln.

lilla07anbilaganaos20mars
Knyter man upp lilla floss-snöret så kan man med hjälp av dem så smarta gångjärnen öppna kortet och se min fina journaling under.

Jag använder mig ofta av dold journaling men den här tyckte jag om så där lite extra :)

/M

2 kommentarer:

Cattis sa...

Den här tycker jag blev så himla fin! Och jag gillar journalingen bakom fotot!

Kram

Annette sa...

Jättefint! Jag älskar gångjärn och att kunna skriva så mycket som du gjort. Och så gillar jag verkigen sydda detaljer på layouter och kort, jag måste försöka mig på det jag med snart...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...