lördag 19 februari 2011

TATTOO

Mina 2 äldsta döttrar tillbringade lite tid med sin pappa en dag. Ut från badrummet kom glada, nytatuerade barn. Jag var snabb med kameran och förevigade dem "första" tatueringarna. Savannahs foto blev en LO :D

Tattoo
Tänk när hon kommer hem med en riktig om 15 år eller så *s*.

Den här LOn kan ni se på SWE idag. Vi liftar en norsk scrappare som heter Vibeke. Hoppas ni också inspireras till en lift och mailar in den till teamet på SWE sen. Vi har kommit igång med "veckans highlights" igen och blir sååå glada för varje litet bidrag som kommer in. Kanske blir det just DIN som visas som veckans highligt nästa gång.

Några detaljbilder ska ni också få. Jag vet inte, men jag är sjukt nöjd med den här LOn. Tycker så mycket om den.

lilla07anliftv7detalj1

lilla07anliftenv7detalj2

Ha en härlig lördag :)

/M

3 kommentarer:

Jånna sa...

Förstår att du känner dig nöjd, jag tycker denna layout är en riktig fullträff! Så fint foto och layouten är tuff och söt på samma gång -läckert!!

Jeany sa...

Jätteläcker Maria. Tuff men mjuk samtidigt. Superläckert upplägg. Läckert foto!
/Jeany

lilla jag sa...

Jag säger bara WOW! Jag blev verkligen tokförtjust i den =) Den är verkligen något extra.

Kram lilla jag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...