torsdag 24 februari 2011

Snart blir det påsk!

Tiden rusar fram och snart är påsken här. Jag har gjort mina första påskiga alster med papper från Pion Design/Pysselgummans nya papperskollektion "Sagan om Våren" för Scrapptorget.

Vi har inte så mkt påskdekorationer i vårt hem så jag tänkte att vi skulle införskaffa några i år. Och varför inte göra en egen "glad påsk"-girlang i form av vimplar?

lilla07anpion

lilla07anpion1


En perfekt gåva till släkt/vänner under påskens alla sammankomster kan vara en tårtbit tillsammans med ett kort. I tårtbiten kan man lätt gömma ett presentkort, lotter eller nåt annat kul. Lätt att göra och folk blir så glada.
lilla07anpion3

lilla07anpion4

lilla07anpion5


Å så ett kort till påsk med en gammal bild på. Arket med bilder finns också på Pion Design och jag har inte köpt några såna tidigare. Kände att det var nog inte min grej liksom. Fast det var det verkligen. Tyckte jättemycket om dem när jag satte mig och började jobba.

lilla07anpion6

Ett långt inlägg från mig idag. Men så har jag inte uppdaterat på några dagar heller *s*.

Kram kram /M

1 kommentar:

Annette sa...

Vilka fina saker du scrappat! Tårtbiten är så läcker, och vimpeln, och kortet, och..... Supersnyggt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...