tisdag 22 februari 2011

1 månad

Min sista bloggdag på Scraphimlen den här månaden. Snart är vi inne i mars! Jisses, säger jag bara.

Lilla Melissa växer fort och snart är det dags att fota och scrappa 2-månadersfoton. Jag känner mig rätt nöjd med att ligga i fas med hennes album (skapligt i alla fall). Första månads-LOn blev så här:

1 månad

Härligt romantiska papper från Websters Pages. Men så har ju temat i Scraphimlens blogg varit romantik den här månaden också :)

Känns som att jag snöat in lite på egengjorda dekos ett tag nu. Det blir ju så fiiint (och billigt *s*). Spetsband kändes också väldigt rätt nu och jag måste nog köpa mig några meter. Skulle behöva lite tyll också. Vet inte vad som händer...håller jag på att bli romantisk på nå vis? En sak är säker...ni kommer få se mer romantik här ett tag framöver.

Tjing tjing
/M

/M

1 kommentar:

Linda sa...

Jättefin!! :) Men du, man kan använda tyll även om man inte scrappar romantiskt. Jag använder tyll lite då och då och jag är så långt ifrån en romantiker man kan komma, hihi.

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...