fredag 11 februari 2011

Fylla 3

Fredag igen. Jag tycker det mest är fredag hela tiden. Fast det är ju bättre än att det är måndag hela tiden, eller hur?

Min bloggdag på Scrapptorget idag och jag har scrappat efter min kära DT-kollega Jånnas härliga skiss. Kika in på torget idag och inspireras ni med.

fylla 3

Det här fotot är inte alls speciellt bra. Lite suddigt och så. Men jag tycker så mycket om det. Kanske för att både jag och Savannah är på samma kort. Eller för att hon verkligen ser ut som en liten prinsessa i sina nya prinsesskläder.

Jag är hiskeligt dålig på detaljbilder. Men nu ska ni faktiskt få se en.



Tycker den här lilla prima-badgen är så himla söt.

tjing tjing
/M

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefin! Önskar att jag var bättre på att hamna på samma foto som Viggo! Håller oftast i kameran och gillar inte hur jag ser ut. Men för Viggos skull skall jag bättra mig:) Kram!

Svarta Malin sa...

Jättefin! Skall kika runt lite mer hos dig, du skapar jättefina alster.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...