tisdag 8 februari 2011

Du & Jag

Scrappträffen i söndags resulterade i ett par kort och ett par LOs. Så lite blev det gjort även fast jag pratade, pumpade bröstmjölk och åt mat mest hela tiden, tycker jag *s*.

Hade så klart tagit med mig mitt dt-kit från Scraphimlen och gjorde en LO till min bloggdag idag.

du & jag

Min lilla skrotunge så söt hon är. Å äntligen har jag en bild på mig och Melissa, tillsammans. Självklart måste jag scrappa den, eller hur!

Lånade Åsa/asalis borderpunch från Martha Stewart och jag blev faktiskt lite kär. Undra om jag inte måste köpa mig en sån här, eller nån liknande. Dem jag har från Fiskars är inte samma sak, liksom.

Ha en härlig tisdag!
/M

1 kommentar:

AnnaB sa...

Supervackert..! Och vilket ljuvligt foto på er! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...