torsdag 25 november 2010

Det där med å va en morsa

För ett par helger sedan hade Cocoa Daisy CC. Och som jag skrev då så var det där jag höll till den helgen. Men några alster blev det inte förrän mitt i veckan efter. Det var nämligen sista inlämning söndagen efter CCn.

Men tror ni min hjärna funkade rätt? Näe, va! Sista inlämning var väll kanske 24 på söndagen, amerikansk tid. Jaha, men då behöver inte jag ladda upp förrän på måndagen, tänkte jag. Fast riktigt så var det ju inte då´rå. Joo, om jag varit uppe vid 05-06.

Jag gjorde 2 alster och här ska ni få se ett av dem.

Det där med å va en morsa
"Det där med å va en morsa" är rubriken och sen har jag skrivit lite om hur det är och hur det känns att vara förälder. Om att inte räcka till. Sina egna höga krav och omgivningens krav mm mm.

Och ni som undrar vad det här var för utmaning egentligen så kan jag säga att den hette "in the dining room" och man skulle inspireras av några olika tallrikar. Jag inspirerades direkt av en tallrik som såg ut ungefär så här. Annorlunda och roligt att prova på nå helt annat än det jag är van.

Nu ska jag å flickorna äta lite frulle här.

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...