söndag 10 oktober 2010

Play Time

I helgen hade jag planerat in scrap, scrap å scrap till cybercropen på Svensk Scrapbooking. Men det blev inte riktigt så. Det kom några "andar" i vägen, eller va man ska säga. Ni som läser familjens blogg och har lösen vet vad det handlar om. Är ni nyfikna så får ni väll höra av er så får ni lösen till den.

Hur som helst. Jag har lyckats påta ihop 2 alster i alla fall. Och här kommer det första.

Play Time
Utmaningen löd Kalasfärger - färgstarkt med andra ord. Det kan aldrig bli för mycket färg.

Åh det känns ju som JAG, JAG, JAG :)

Hittade några färgglada foton på Molly i rutschkanan och så det här helt underbara pappret från Prima. Älskar det! Det rosa/randiga pappret är från MME. "Playtime" är nåt jag laddat ner som freebee från nåt wordart-ställe på nätet och så satte jag det på fotot innan jag skrev ut. Det fick bli titeln också.

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...