måndag 11 oktober 2010

Min bästa födelsedag

Här kommer alster nr 2 till cybercropen på Svensk Scrapbooking.

Min bästa födelsedag
Utmaningen krävde en bestämd rubrik "Min bästa födelsedag". Jag valde några foton från Savannahs 3-årsdag förra helgen. Fast jag ska erkänna att "bästa" satte jag fast väldigt löst för att kunna ta bort sen. Den ska heta "Min tredje födelsedag". Jag tycker inte riktigt man kan säga "bästa" så i albumet ska det stå "tredje". Men om hon säger att den här födelsedagen var bäst när hon fyller 40 så kan jag eventuellt byta tillbaka *s* :) .

Har använt papper från Sassafras Lass Count me in och Indie Girl. Helt underbara papper, måste jag säga. Har inte köpt några Sassafras Lass på länge nu för att jag inte riktigt gillat dem helt galet färgglada kollektionerna dem haft på senaste tiden. Men nu har dem fått in riktiga fem-ettor den här säsongen.

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...