måndag 2 augusti 2010

Du kan cykla!

S har lärt sig cykla. Med stödhjul då förstås, hon blir ju trots allt bara 3 år i oktober, men ändå. 3-hjulingar har hon förstått sig på ett tag men när det kom till cyklar så blev det väll för tungt å trampa eller nåt, vad vet jag. Men nu så grejjar hon det å. Så klart gjorde mamman en LO med dem där första bilderna på en flicka som cyklar alldeles själv :)

Du kan cykla

Jag har gjort denna efter dagens skissutmaning inne på SWE, så kolla in där och utmanas du med!

Pappret med cykeln älskar jag! Det är från My Minds Eye. Regnbågspappret är från Crate. Och jag som ofta har svårt att hitta dekos jag tycker om formligen älskar papper som är så här dekorativa i sig själv. Det kändes verkligen inte som att det behövdes nå mer liksom.

Nu ska denna få sin plats i  S album så hon kan titta på sin första cykeltur längre fram i livet också :)

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...