torsdag 15 juli 2010

Min pysselhörna

För ett par dagar sen visade jag min pysselhörna på Scrapptorget. Vi har som tema den här månaden att visa hur våra pysselhörnor ser ut. Och jag tror till och med att jag var först ut att visa min :)

Vill såklart visa er hur det ser ut också. Så här har ni den...

Min pysselhörna 1/2
Jag tycker om grönt, som ni kanske förstått vid det här laget. Och att matcha cuttlebugen med lampa och hyllor är ju en självklarhet, eller hur.
Ni får bortse från dem fula, trasiga tapeterna. Vi har inte renoverat det här rummet ännu.

Min pysselhörna 2/2
Och här ser ni min hurts med skrivaren ovanpå. Till höger gubbens skrivbord.

Min papperssamling
Och tro det eller ej. Här förvarar jag ALLA mina papper.

Jag har min hörna i ett rum på nedre våningen i vårt hus och det är samma rum som mina barn har sina leksaker. För oss fungerar det jättebra eftersom barnen kan sitta å leka med sina saker och jag sitter å "leker" med mina *s*.

På kvällarna får jag sitta ifred eftersom barnen har sitt sovrum på övre våningen. Jag riskerar inte att störa dem heller som jag skulle göra om jag satt på samma våning som sovrummen.

Jag trivs i mitt hörn :)

/M

1 kommentar:

maria sa...

Hej,
Va kul att få se din hörna. Måste säga att jag är inponerad över din pappersförvaring. Att du får plats. Synd att du inte kommer till Sylvia, det var ju ett tag sen nu.

Sköt om dig och magen :-)

kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...