torsdag 15 juli 2010

Änglar finns

För ett tag sen lånade jag änglavingar av en kompis. Hon har 2 storlekar. Ett par till större barn och ett par till mindre barn. Jag passade så klart på att fota båda barnen med vingar :) Mest för att kunna scrappa fotona sen men även för att få nån fin förstoring att sätta på väggen.

Här kommer en LO med S på. Den heter "När du kom till mig så visste jag...änglar finns".

lilla07anteknikv28
Flera favoriter på den här LOn (förutom min dotter då). My minds Eye, Basic Grey och Crate.
Som ni ser har jag använt olika typsnitt på all text. Det fanns en mening med det också.... dagens utmaning på SWE där den här LOn finns med och inspirerar. Kila in där, vettja.

/M

1 kommentar:

maria sa...

Vilken söt liten ängel. Våra barn får ju stå ut med det mesta :-) Så är det med scrappande mammor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...