tisdag 7 maj 2013

En söt liten clown



I början av året hade vi en söndagsbilaga på Allt om Scrap där vi förutspådde lite vad som kunde tänkas bli "stort" inom scrapbookingen i vår. CHA pågick för fullt och vi hade lite trendspaning så där. Trendspaning är skoj!

Jag hittade några foton på mina barn från förra sommaren och fastnade för det här. Molly som en söt liten clown. Hennes första riktiga ansiktsmålning då hon alltid tackat nej när det kommit på tal förr. Nu vågade hon och se så söt hon blev.



Dem här träbokstäverna har jag haft liggande läänge och väl. Nu kom dem till användning och jag gillar verkligen hur dem blev. Kladdade lite blå akrylfärg under dem ljusblå bokstäverna för att framhäva dem lite extra.



Här har ni en av sakerna som kommit stort i vår. Kameror... av alla det sorter och material. Pilarna på bakgrundspappret är en annan trend just nu. Både som mönster på papper och som dekorationer.


Några urklippta pilar och så ser ni fjädrarna på bakgrundspappret. Fjädrar är på G också även om det känns som att det är en smalare trend som i alla fall jag inte tror kommer passa lika många som kamerorna gör. Fjädrar är lie speciellt på nåt sätt känns det som.

Vad tror ni? Har ni hittat några speciella trender i vår?


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...