tisdag 30 april 2013

3 månader



Vår lille Texas har hunnit bli 3 månader. Usch va fort tiden går! Jag har fotat honom som jag gör varje månad för att kunna göra en månadslayout till hans eget album.

Den här månaden hittade jag en rolig tävling som passade mig perfekt. Det är En liten butik som hade kriterierna "turkos, cirklar och något stämplat".



Turkos mist, stämplade cirklar i turkos. Stämplade pilar och stjärnor och cirklarna förutom dem stämplade är enameldotsen i grönt. Älskar enamel dots! Helt underbara!


Trädekorationerna från Studio Calico är lite roliga också.






Hoppas ni har en fin sista april allihop!

1 kommentar:

Monica =) sa...

Hej Maria!
Åh vilken glad-LO du gjort! Så härligt med flera foton o närbilden på den lilla knubbiga handen är underbar. Snyggt hur du använt både mistskvätt o cirkelstämplar i bakgrunden. Dessutom håller jag med -enameldots är urläckert!!!
Tack för att du deltar i ELBs aprilutmaning.

Solig hälsning, Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...