lördag 10 augusti 2013

Flyttar.....

Jag har bestämt mig för att den här scrapbloggen ska få flytta ihop med vår familjs blogg. Det finns lite olika anledningar till det men mest för att jag känner att det blir lite splittrat. Det är min familj jag scrappar om mestadels och alla layouter har en historia som jag gärna skriver någon rad om. Och när jag gjort det så orkar jag nästan aldrig blogga om det på vår familjeblogg. Eller så tror jag att jag har det. Förstår ni?

Det känns splittrat och kontentan blir att ingenting blir ordentligt bloggat. Något jag tycker är tråkigt för jag gillar verkligen att gå tillbaka å läsa. Som en dagbok.

Jag känner att jag vill blogga om "hela" mig på ett å samma ställe. Och för er som inte är intresserad av mig som privatperson så är jag rätt bra på att dela in inläggen i kategorier så att man lätt hittar det som är scrappat ;)

Hoppas ni hänger med till www.familjenlinden.se/wp

1 kommentar:

replika klockor sa...

Studieåret för de flesta studenter fake rolex börjar i oktober. Eftersom jag är student och tittar älskare, tänkte jag på frågan i samband med hela fake Rolex studentlivet, delta i föreläsningar, seminarier men också umgås med vänner. Det vore inte mycket att rolex replica prata om, om jag inte var lyxklockavän. Frågan som besvärar mig är vilken klocka jag ska bära, medan jag hänger runt universitetsområdet, för det kan uppenbarligen inte vara rolex kopia någon klocka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...