torsdag 28 mars 2013

Du växer....

Jag deltar inte speciellt ofta i några scrap-tävlingar. För det första är jag väldigt ofta med och arrangerar tävlingar via dem uppdrag jag har och för det andra så hittar jag väldigt sällan tävlingar jag vill delta i. Det ska nämligen vara antingen en väldigt inspirerande uppgift eller kombinationen inspirerande och en vinst jag VILL vinna. Nästa kriterium är att priset inte får lottas utan ska röstas fram. Annars gör jag inte bra ifrån mig. Kalla mig lat, kräsen eller en god representant för mitt stjärntecken, lejonet *ähum*.

Hur som helst. Med den här layouten är jag med å tävlar i Scrap-Perras månadstävling för mars. Och det för att jag blev grymt inspirerad av skissen för tävlingen. En skiss som min kära dt-kollega på SWE ritat (Sara). Som feedback till butiken kan jag också säga att priset är väldigt trevligt också ;)

Som ni ser är den där "magen" med här igen. Layouten ska sitta i Texas album är det tänkt. Och jag kan säga att GUUUD va jag längtar tillbaka till den där donnan i rosa klänning nere i vänstra hörnet (fast utan magen då förstås). Det är lång väg att vandra dit (suckar så djupt att ni säkert hör det....) men skam den som ger sig.



Som ni kan se har jag kladdat en hel del, tejpat ännu mer och trixat allmänt med färg och form. Jätteskoj!




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...