söndag 6 januari 2013

Mitt första blogginlägg

Det har gått några dagar på det nya året och jag har insett att jag har massor, massor att visa här på bloggen från förra året. Mycket av det måste jag fota om eftersom datorn gick sönder i somras och min scrapp-mapp försvann. Det får ta den tid det tar men jag får väl börja nu om jag ska hinna ;)

Idag tänker jag visa er min första layout för Scrapgalen. Den publicerades där igår, lördag och är en tolkning av månadens tävling, en skiss som min dt-kollega ritat.



"När U blev O" handlar om Molly och hennes språkutveckling. Hon har nämligen haft väldigt svårt för O. Det har blivit U istället. Och eftersom hon inte heller säger varken S eller R så har t ex ordet OST blivit UTT. Nu har det övergått till OTT *s*. Det var en dag nu i jul som hon helt plötsligt kunde säga O och tänk va lycklig hon blev!

/M

2 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Så himla fin LO! Gillar den jättemycket. Ha en bra dag!

ÅsaJ sa...

Snygg LO!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...