torsdag 30 augusti 2012

Snart 5 och ett avslut

Min största tjej fyller snart 5 år. Tänk att det var 5 år sen vi fick vårt första barn! Tiden springer fram och det gäller att ta vara på varje minut.

Jag visade den här layouten på Scrapptorget i förra veckan i samband med mitt avskedsinlägg där. Efter 3,5 år är det dags för mig att vandra vidare i scrapvärlden och lämna plats för nya förmågor, tankar och idéer. Vägen till beslutet var enormt lång och Scrapptorget kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Det var min första dt-plats och jag kommer fortfarande ihåg glädjen när Yoli mailade att jag fått en plats i teamet. Helt otroligt!



Härligt färgglada papper bla från MME och ett alfabete jag formligen älskar. Minns inte vad det heter nu men älskar både font och färg.




Bradsen är från October Afternoons 9 to 5.

Nu...fruktsallad med kidsen.
/M


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...