lördag 25 augusti 2012

Ett kort för APD

Hej på er!

Efter ett lääängre uppehåll. Kanske mitt längsta (?) så är jag nu tillbaka.

Jag har bloggat på lite andra ställen under sommaren. Ett av dem är APD-bloggen. Och jag förstår om ni kliar er i huvudet när jag skriver APD. Men det är helt enkelt förkortningen av Annette Philip Design. Den svenska papperstillverkare jag fått äran att designa för sedan i våras.

Oftast skapar jag layouter till APD-bloggen men så fick jag en beställning på ett kort till en man som fyllde 50 nu i sommar. Och då passade just precis det här pappret perfekt. Så då chockade jag mina teamkompisar och Annette med ett kort ;)


Drömmar kan bli verklighet har jag skrivit ut i skrivaren på ett vanligt A4:a. Eftersom jag inte äger någon stämpel med just den texten som beställaren ville ha så fick det bli den enda lösningen. Ramen runt är däremot en stämpel från ett Cocoa Daisy-kit.


Dekorationerna är lite blandade från olika kit jag samlat på mig under senaste månaderna.

/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...