lördag 12 maj 2012

Vad gör hon nu igen?

Det kan man verkligen undra... jag undrar nästan själv vad jag egentligen gör.

Har massor att visa som ni inte sett här men just nu så trött och inne i en period med mycket funderingar på flera plan. Funderingarna är en av anledningarna till min trötthet alldeles säkert. Jag scrappar, absolut, men inte supermycket. Tänker tillåta mig själv att vara trött. Det är ändå ett tecken på att jag måste vila. Gör det som måste göras och det jag har lust med, som det ska vara :)

Har läst lite böcker och några av er kanske kommer ihåg listan med böcker jag fick från Ellison i början av året. Jag har inte ens börjat på den, helt ärligt. Däremot har jag läst några andra böcker och hittat några små korn här och där. Precis just nu läser jag min första Keppel


Sedan jag fick barn har jag blivit enormt känslig för både böcker och filmer med läskigt innehåll. Det där med å mörda kvinnor och barn, övergrepp o dyl. Jag fixar inte det. Blir så berörd att det påverkar mig hur länge som helst efteråt. Men den här går faktiskt bra att läsa och har fångat mitt intresse från första sidan.

Nu var det elda, gå ut med hundar och slutligen...dricka en kopp te. Kanske med Hypnotisören till sällskap.

Ha det gott mina vänner!
/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...