måndag 26 mars 2012

Vecka 2

Ni kommer få se många veckolayouter framöver och så även idag. Inte kommer dem att bli i ordning heller eftersom jag gör till olika utmaningar/uppdrag som publiceras vid lite olika tidpunkter.

Den jag visar idag har jag gjort till dagens skiss på SWE-bloggen. Och jag har använt mig av något jag tycker är himla svårt.... svart cardstock. Men eftersom jag lever efter orden "lite gesso löser allt" så använde jag det även denna gång och blev sååå nöjd.

lilla07anskissv13

Gesso över en stencil, en symaskinssöm rakt över, lite papper och dekos ur ett Cocoa Daisy kit blev perfekt till min orchidé. Jag blev så glad och överraskad när en av mina orchidéer började blomma i början av året. Och nu blommar dem en efter en här. Just nu har jag 3 st och 2 som är på gång. Underbart!

1 kommentar:

fake seiko sa...

Bennett Winch producerar två versioner av fake rolex Watch Roll, skillnaden är färgen på det släta toskanska läderet. Detta är den svarta rullen, medan Bennett Winch också fake Rolex säljer en brun version. Under rolex replica skinnet sägs det vara ett starkt foder i Kevlar-tyg som är det tuffa materialet som håller The Watch Roll Rolex replica samman. Det och den sömniga sömningen gör en produkt som bör åldras rolex kopia graciöst.
Watchrolls distinkta sexkantiga design är en del av hur den både stängs säkert och så replika klockor att den kan fungera som en presentationsyta. Det mjuka vadderade Alcantara-fodret är idealiskt att lägga en klocka på rolex kopior (även halkfri), och den bär också väldigt bra ovanpå det. Med tanke på hur rullen består av flera plana sektioner, rullar klockor kopior de platt och bildar ett presentationsbricka, vilket ger Watch Roll välkomsttillskott.
När du stänger rolex klocka kopia klockan, hjälper de plana delarna strukturen att behålla formen. Detta innebär också att du aldrig behöver känna att du drar i fake cartier den stängd, eller att deformation av formen kan göra knappanslutningen tunn. Återigen säger fake IWC jag allt detta eftersom det händer med andra liknande klockor. Jag har haft några som inte stängs fake audemars piguet ordentligt på första dagen. Andra stänger ordentligt tills du faktiskt lägger klockor i dem. Bennett Winch designade fake panerai Watch Roll interiörsutrymme för att vara mer än gott för stora klockor och små klockor - oavsett fake hublot vad som inte gör saken och är mer eller mindre utmanande att stänga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...