onsdag 7 mars 2012

En av familjens plattnäsor :)

För några veckor sedan var vi på utställningsträning med Muffin (vår mops). Tänk va häftigt det va att träffas med bara massor av mopsar. Några andra raser var också med, men ändå. En hel hög med mopsar är ju häftigt.

Jag passade på att ta några foton och här har jag scrappat ett av dem. Ser ni va platt den här näsan är? Det finns liksom ingen profil ha ha ha.

lilla07anskissv92

"älskade plattnos" även om hon kan vara världens busigaste monster och i jämförelse med coola frallan så är hon helt galen så finns det bara en Muffin. Och hon är såå underbar. Tänk vilken tur vi hade som fick en så underbar liten hund.

lilla07anplattnosdet

Mycket symaskinssömmar på den här. Både runt cirkeln och sen tog jag en klutt och lade under titeln också. En rolig detalj så där ;)

lilla07anplattsnosdet2

Älskar min kantstans och använder den både till papper och foton.

LOn visades på SWE till förra veckans skiss.

/Maria

1 kommentar:

Linda sa...

Så fin! Hon är ju så söt! <3
Jag måste verkligen önska mig en symaskin! Blir den inte förstörd alls när man syr i papper?

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...