måndag 16 januari 2012

1:a mötet med en julgran

Nu var det några veckor sedan det var jul och jag gjorde den här layouten strax före nyår till gårdagens bilaga på Allt om Scrap. Eftersom jag inte fått visa den här förrän idag så kunde jag inte ta med den på min lista över topp 10 år 2011. Men hade jag kunnat det så hade ni fått se den där.

lilla07anmotejulgran

Det är orange, det är grön och lite turkos :) Färgutmaningen i Allt om Scraps bilaga tilltalade liksom hela mig. När jag hittade en orange gammal rub-on från Hambly i mina gömmor så var det så självklart att skapa den här.

Melissas första möte med en julgran. Det är stort för en liten tjej :)

lilla07anmotejulgrandet
Stickers av olika slag är ett måste. Echo Park har gjort så fantastiskt många roliga och användbara stickers. Både alfabeten och figurer.

lilla07anmotejulgrandet2
Jag lät min rub-on gå över fotot till viss del. Det gav en cool effekt.

/M

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Superfin!! Härliga kontraster

Timelimits - Mitt kreativa place sa...

Super mega fin layout du har knåpat ihop :D

Mya sa...

Superhärlig lo!!
Lilos möte med julgranen var succé. Hon älskade alla lampor i granen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...