måndag 21 november 2011

Ett eget dragspel

När Savannah fyllde 4 i oktober fick hon ett dragspel. Å jisses va jag letade för att hitta ett dragspel. Till slut hittade jag ett på nätet som gick att beställa efter några turer. Helst skulle dragspelet vara RÅÅSA, så klart och vi var lite nervösa för hur presenten skulle mottagas när den nu inte alls var rosa. Som tur va gillade hon det ändå *puh*.

lilla07andragspel

Jag bloggar den här på Papper & Sånt idag och har använt mig av fina Lily Bee, Harvest papper till bakgrunden. Men sen måste jag kladda lite och hällde ut en del svart akrylfärg som jag sedan drog omkring lite med ett akrylblock (vem har sagt att man bara måste ha dem till sina stämplar?) Papper & Sånt har rea på akrylblock mm just nu. När ni ändå surfar in på Papper & Sånt så måste ni spana in Kaisers akrylfärger också. Härliga färger och bra pris!

Den vita pennan köpte jag av en söt scrappig vän på SWEs dt-träff i helgen. Och jag håller med... världens bästa vita penna! Synd att det är långt till Japan för å köpa en ny sen :(  Det känns nämligen som att den här kommer gå åt fort...

Sen har jag virkat en egen liten doilie också. *s*.

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...