torsdag 20 oktober 2011

På väg tillbaka

Jag har gjort några LOs med temat Rosa Bandet det senaste året. Det har sina orsaker, så klart. Rosa Bandet betyder oerhört mycket för mig nu för tiden.

Den här LOn gjorde jag som inspiration till en av tävlingarna i Scrapptorgets CC. Kravet är att ha ett rosa band med och jag har inte bara det utan min LO handlar om min mammas väg tillbaka efter behandlingen mot bröstcancer.



Bara några veckor innan Melissa föddes avslutades behandlingen. En bild från första mötet mellan dem passade perfekt :)

/Maria

1 kommentar:

Ingba sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg. Jag hoppas och håller tummarna för din mamma och att vägen tillbaks ska gå bra. För livet efter cancer är inte alltid så lätt och tankarna finns alltid där.

många kramar Inger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...