lördag 15 oktober 2011

En ny cykel

Idag har Scrapptorgets CC startat. Jag har gjort några inspirationsalster och här får ni se ett av dem. "En ny cykel" som jag visar i min egen "klet och kladd-tävling"

lilla07ankledakladdutm

Savannah fyllde 4 för några veckor sedan och då fick hon en ny, större cykel. Lilla flickan med den stora cykeln. En vurpa blev det direkt och många tårar. Men så gick hon ut själv på kvällskvisten och kom in flera decimeter längre och sa "nu ´ru mamma, nu kan jag cykla på min nya cykel". Och visst kunde hon det. Genom att klättra upp å ställa sig på sandlådan lyckades hon komma upp på cykeln och sen bar det iväg. Hon tyckte själv att det var lite bra att hålla till på gräsmattan så här i början. *s*

/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...