lördag 9 juli 2011

Nu ligger jag efter igen...

Ja, ni får ursäkta. Livet har kommit emellan uppdateringarna här. Vi har fullt upp med jobb, barn, valp och SOMMAREN! Det badas, grillas och promeneras mest hela tiden. När vi inte tvättar, städar eller gör nåt annat vardaglig då.

I förra veckan tapetserade jag väggarna i trappan upp till övervåningen. Igår köpte vi tapeter till scrap/lekrummet och nu är det massor, massor av jobb där inne innan det är klart. Så var det allt det där som vi vill ha gjort ute i sommar också. Måla färdigt på sina ställen, fixa lite på huset, rensa rabatter, gräva upp stubbar och gud vet vad.

På jobbet känns det som att jag kommit in mig hyffsat efter några veckors intro men fortfarande blir jag trött efter mina pass. Men det känns sååå grymt gött att jobba igen.

Lovar uppdatera er med en del scrappat snart igen. När jag får tummen ur....

Kramizar på er /M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...