tisdag 26 juli 2011

Gunga för första gången

lilla07anliftmagdas

Tänk å va liten och få gunga för första gången. Och att reaktionen oftast är total lycka (har varit det för våra 3 i alla fall) . För några veckor sedan fick Melissa gunga för första gången på en utflykt till en större lekpark. Och nu har vi ytterligare en tjej som tycker det är roligt att gunga.

Har en liten scrapsvacka just nu och känner mig så stolt över att fått ihop den här. Har kommit till en punkt när jag inte känner mig missnöjd med det jag skapar men ändå känner att jag inte är tillfreds med vad det blir jämfört med min tanke innan. Men så hittade jag en LO hos Magdas där man utmanades att lifta. Mycket till lift blev det inte men jag inspirerades av LOn i alla fall. Här hittar ni den. http://www.magdasscrapbooking.se/?p=12367

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...