lördag 21 maj 2011

Mitt andra bidrag

Mitt andra bidrag till Magdas Scrapfeber.

lilla07anutm9

Och det här är inte Melissa utan Molly som liten bäbis. Söta lilla bäbis-Molly. Usch vad tiden går fort.

Har ni märkt vad jag slänger mig mellan olika stilar? Det är grafisk, avskalat i ena stunden. Färgglatt så ögonen trillar ur skallen ibland och så kommer det nåt sånt här med massa "lull-lull" och softa, romantiska färger och dekos.

Det här är ibland ett problem. T ex när någon ber mig att beskriva min stil. ÖHH, vaddå stil? Jag har väl ingen stil? Eller, hm, det har jag ju egentligen. Men hur tusan beskriver man den?

För ett tag sen läste jag om ett dt-call för ett amerikanskt företag. Där stod det i den lååånga texten att man i första hand ville se en jämn stil. Snacka om att det inte var riktat till mig! Så började jag tänka och se mig omkring i världen. Jaaa, vissa scrappare...måånga scrappare... har faktiskt en jämn stil. SHIT! Det är jag som är konstig alltså!!

Så fortsatte jag scrappa. För som ni märkt så scrappas det massor, massor mest hela tiden. Och hur jag än gör för att hålla mig till en å samma stil så gåår det bara inte.

Jag utgår alltid från dem foton jag har. Förutom färgerna i fotot så finns det känslor, stämningar omkring som jag vill förmedla när jag scrappar. Det måste ju vara därför det blir sån blandning. Jag vill framhäva mina foton på bästa sätt.

ÄH, jag vet inte. Är det någon som vill beskriva min stil så lägg en kommentar. Det skulle va kul! Ni lyckas säkert bättre än mig.

Lördag i soffan... dags för te!
/M

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, så vacker!! Vilka underbara foton också gillar jag typsnittet du har till rubriken massor - passar perfekt till den här layouten!

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...